Известие

Collapse
No announcement yet.

Заповядайте в дискотеката :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Един колега автомонтьор до сервиза в който бачкам днес се повози малко да чуе какво е това тропане и каза че по скоро е от апаратите и ако съм разказал играта на някоя гума може да има изкривяване по площта на работа и на определена скорост да ми потропва така че продължавам да тествам какво става наоколо... Малко много пари хвърлих по тая кола и вече не ми се дават пари за експерименти... Лошото е че почвам да се съмнявам в лагера отляво на деференциала (там където се завива полуоската) което ме притеснява доста.

    П.П. За да не бъда опрекван, че работя в сервиз а не разбирам много от общи ремонти всъщност сервиза е специализиран за спирачки... В тоя ред на мисли не питайте защо ми тропат апаратитв че ме е срам чак
    Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
      Кабелите е нормално да правят сияния!!!! Лагера на полуоската заводски е FAG с номер 63006 C4 с размери 55/30/19 мм провери дали нее разбита конзолата а не самия лагер!!! Температуения датчик в дебитомера при стаина температура 21 градуса има съпротивление ~2.5 килоома, пиновете които са отредени за него са последните два ( пин 4 и 5, на дебитомера са си означени или последните 2 от към въздушния филтър)
      Това се казва отговор на всички въпроси в едно.

      Comment


      • #18
        Междодругото да забравих да благодаря на колегата
        Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

        Comment


        • #19
          Колеги за да не отварям нова тема ще попитам пак тук по запознатите. Интересува ме има ли центровка шайбата на коляновия вал спрямо датчика и какви трябва да са положенията понеже никъде не го виждам пустия белег ? По конкретно ме интересува положението и (изпразването на гривната спрямо датчика) когато първи цилиндър е в горна мъртва точка, че днеска отварях за сефте капака на клапаните след ремонта на главата да видя какво се случва и се оказа че единия вал бяга с малко(не е за зъб на веригата) та ще правя едни глупости и ми трябва малко информация.
          Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

          Comment


          • #20
            Сиянието на кабелите не е признак за дефект.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от boro2006 Покажи съобщение
              Колеги за да не отварям нова тема ще попитам пак тук по запознатите. Интересува ме има ли центровка шайбата на коляновия вал спрямо датчика и какви трябва да са положенията понеже никъде не го виждам пустия белег ? По конкретно ме интересува положението и (изпразването на гривната спрямо датчика) когато първи цилиндър е в горна мъртва точка, че днеска отварях за сефте капака на клапаните след ремонта на главата да видя какво се случва и се оказа че единия вал бяга с малко(не е за зъб на веригата) та ще правя едни глупости и ми трябва малко информация.
              Шаибата спрямо вала нищо неможе да я направиш... За датчика важи въщото. Разпределителните... и при мен не е на белег но това е умишлено! От опити установих че изпускателния нее оферта да се пипа грам и трябва да е на белези. Смукателния при мен е на закъснение но това е заради друго... Ако искаш да е на белези при теб може да превъртиш самите колела ангренажни спрямо валовете.
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #22
                да ама при мен точно изпускателния вал бяга с малко тоест отваря по късно но тазликата от белега на вала до белега на главата е минимална( няма и милиметър). А за шайбата питам понеже се чуда какво може да стане ако се направи центровката ако коляновия вал е с един оборот по малко а разпределителните да са на белези. Тоест дали изобщо ще запали колата и дали ще върви.

                П.П. Говоря глупости няма значение Не съобразих че вала колкото и да си го въртиш ако първи цилиндър е горе шайбата винаги ще си е в едно и също положение. Иначе питам понеже на определени обороти при набиране и при спиране на скорост има тресене на колата и се чудя от какво е. Тресенето е подобно като на объркана центровка но по слабо.
                Last edited by boro2006; d.m.y г., 15:00.
                Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

                Comment


                • #23
                  Моят туинспарк го направихме по следния начин: разпределителни валове на белези, кол. вал малко след ГМТ на 1ви цилиндър. Ако буталото на 1-ви цилиндър е точно на ГМТ, не можехме да качим веригата на едно от зъбните колела. Отклонението е около половин градус, казвали са ми, че до три градуса няма проблем. Може по принцип да се завъртят зъбните колела на разпределителните валове спрямо валовете и да се нагласи да може да се качи веригата на белези и ГМТ, абсолютно точно. Аз не го направих, защото на вала няма къде да се хване контра безопасно, за да се развият болтовете които държат колелата. Има един процеп от страни, в който може да се мушне шина и да се законтри, но има голям риск да се счупи вала при развиването. По мое мнение, не пипай там. Гледай разпределителните валове да са синхронизирани и да са точно на белезите си. Колата и с леко отклонение пак работи нормално и върви както преди. Успех

                  P.S. има специални иструменти за хващане на контра на разпредлителните валове, може да ги видиш тук:
                  155 Workshop manual
                  Last edited by Scrapera; d.m.y г., 01:02. Основание: link
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #24
                    А относно тресенето някакви идеи имате ли ?
                    Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от boro2006 Покажи съобщение
                      А относно тресенето някакви идеи имате ли ?
                      Почваш поетапно да проверяваш всичко що е маркучи след дебитомера... Големия маркуч тея дето свързват двете половини на колектора и тн...
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #26
                        Всичко е проверено освен дебитомера тоест не съм сигурен дали не му бяга настройката понеже съм го сменял щото на моя от газовата му беше гръмнала клапата и мотора за празен ход не съм сигурен дали работи на 100 % коректно. Иначе петенциометъра на дросела съм го мерил и дава 1 към 1 показания с тези от ремонтната книга. Гофрирания маркуч е здрав и всичко по него е накачено. Проходните тръби са сменени със силиконови маркучи за силов тунинг. Бензиновия регулатор е сменен с регулируем с манометър настроен пак по данни от книгата. Гарнитурата на дросела е сменена с правена от мен и залепена със силикон за гарнитури. Утайника за маслените пари не е пипан, но не мисля че би правил проблеми той. Вакумния маркуч за сервото е сменен заедно с клапана. Сервото е сменено понеже мойто се проби. Не виждам просто кво повече да пипна за да заработи както трябва. Ще ходя тия дни на елкон да я погледнат и да си кажат мнението.
                        Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

                        Comment


                        • #27
                          Аз съм сменил два или три дебитомера просто да си правя експерименти, нищо не съм настройвал и работи идеално. По принцип от страни на черната капачка има един отвор с тапа вътре, зад която има винт за реглаж, който се върти с плоска отвертка, но не е добре да пипаш там без газ-анализатор. Не съм виждал никога туинспарк с такъв инжекцион да тресе, не знам какво може да е. Срещал съм само глъхнене и нестабилен ПХ. Мога да ти дам изправни дебитомер и стъпково моторче, да пробваш дали ще се оправи.
                          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                          Comment


                          • #28
                            Ами да ти кажа чесно... При мене алфа като дойде все и се появява някакъв проблем дето никой не е чувал и виждал. Интересно е това тресене. Не че не може да се кара и така просто ми е неприятно особено при положение че е кола с над 3 бона вече наляти в нея ама то кво да се очаква като я взех от човек който я е карал 7 години без да пипа нищо по нея и е била внос от италия. А колкото до проблема интересното е че на моменти си мени оборотите на работа двигателя и не мога да го хвана на какъв принцип. Единия път държи 850 - 900 оборота на газ и с 50 оборота отгоре на бензин. Другия път пък падат много на газ на бензин не. Трия път особено като загрее но не винаги главно след яко каране започва да ги държи на над и около 1100 на газ и на бензин. Интересното е че понякога като я обърна от газ на бензин и после пак на газ ги нормализира. Иначе с изключен мотор за празен ход я покарах и е някав ужас. Даваш и газ после 1 минута я чакаш да свали до 1200 оборота и да ги задържи на газ. На бензин не наблюдавах такова явление но пък и нямаше и промяна в тресенето към по добро или по лошо. Искам последно преди елкона да замеря луфтовете на пуловете с вала че ме съмнява за или много хлабав клапан или натегнат клапан обаче пък тази седмица е Велик ден и няма да се занимавам с колата...

                            П.П. Накрая ще се ядосам и ще измъкна с телфера на работа двигателя и ще му направя една пълна профилактика
                            Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

                            Comment


                            • #29
                              Колега, аз не съм никак опитен в двигателите, обаче според мене не бързай да се заравяш в железата. Тия проблеми са от електрониките според мене. Още повече, че ти имаш газ. Ламбда сондата ти откачена ли е?

                              Comment


                              • #30
                                Аз имах проблем с придърпване на газ в ниски обороти, причината за който се оказа износена гърбица на изпускателен вал. И аз смених почти всичко по инжекциона, запалителната и газовата уредба, без резултат. След смяната на вала колата върви плавно и на двете горива. Правилно си се ориентирал да прегледаш газоразпределителния механизъм.
                                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                                Comment

                                Working...
                                X